dün ayrintili ultrasona girdim herseyi saglikli cikti fakat doktorum bna bebeğin kafasinin arkasinda bir aciklik var dogduktan sonra kapanir dedi ama ben cok korkuyorum siz ne düşünüyorsunz
1,512,455 soru
24,669,346 cevap
367,170 kullanıcı