dün ayrintili ultrasona girdim herseyi saglikli cikti fakat doktorum bna bebeğin kafasinin arkasinda bir aciklik var dogduktan sonra kapanir dedi ama ben cok korkuyorum siz ne düşünüyorsunz
1,512,456 soru
24,669,381 cevap
367,171 kullanıcı