dün ayrintili ultrasona girdim herseyi saglikli cikti fakat doktorum bna bebeğin kafasinin arkasinda bir aciklik var dogduktan sonra kapanir dedi ama ben cok korkuyorum siz ne düşünüyorsunz
1,512,413 soru
24,668,795 cevap
367,148 kullanıcı