Hergün beş damla dedi aile hekimi ama artk gına geldi ya ekmeğe damlatyrm bn arada kafama esince Hergün yapmıyorum bide bebek doğduktan 3 ay sonra bile kullanılcakmş üff kullanmam heralde bilmiyorum
1,512,481 soru
24,669,824 cevap
367,194 kullanıcı