Hergün beş damla dedi aile hekimi ama artk gına geldi ya ekmeğe damlatyrm bn arada kafama esince Hergün yapmıyorum bide bebek doğduktan 3 ay sonra bile kullanılcakmş üff kullanmam heralde bilmiyorum
1,512,357 soru
24,668,168 cevap
367,111 kullanıcı