Hergün beş damla dedi aile hekimi ama artk gına geldi ya ekmeğe damlatyrm bn arada kafama esince Hergün yapmıyorum bide bebek doğduktan 3 ay sonra bile kullanılcakmş üff kullanmam heralde bilmiyorum
1,512,455 soru
24,669,331 cevap
367,168 kullanıcı