Bizde bugün 12 +0 olduk benimde 2.gebeliğim ve içimde bişeylerin hareket ettiğini hissediyorum. Bazıları gaz dır diyo ama ayırt edebilecek yaşta olduğumu düşünüyorum
1,512,632 soru
24,671,496 cevap
367,283 kullanıcı