Bizde bugün 12 +0 olduk benimde 2.gebeliğim ve içimde bişeylerin hareket ettiğini hissediyorum. Bazıları gaz dır diyo ama ayırt edebilecek yaşta olduğumu düşünüyorum
1,512,571 soru
24,670,982 cevap
367,260 kullanıcı