Bizde bugün 12 +0 olduk benimde 2.gebeliğim ve içimde bişeylerin hareket ettiğini hissediyorum. Bazıları gaz dır diyo ama ayırt edebilecek yaşta olduğumu düşünüyorum
1,512,568 soru
24,670,907 cevap
367,254 kullanıcı