2 isimlilerin yüzde 90 ında tek isim kullaniliyor. digeri orda süs gibi duruyor. nacizane tavsiyem iki isim konusunu bi daha düşünün
Burak Eymen nasıl
1,512,336 soru
24,667,936 cevap
367,096 kullanıcı