0 oy
453 göst.
30 Ağustos 2022 Doğum kategorisinde (1 puan) sordu
Merhaba oğlumun ismini recep koyucas sizce ikinci isim olarak  Recep emir yada Recep ayaz hangisi daha iyi olur birde sizin görüşünüz varsa yazarsanız sevinirim teşekkürler.
Kapatılma nedeni: İsim tavsiye soruları sohbet alanında sorulması gerekmektedir. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

3 Cevap

0 oy
30 Ağustos 2022 (396 puan) cevapladı
Emir daha güzel ayaz recep ayazda doğmuş gibi ayaz ismini hiç sevmiyorum ben ve isimler çok etkiliyor çocukların kişiliklerini 
30 Ağustos 2022 (1 puan) yorumladı
Çok teşeklürler
30 Ağustos 2022 (396 puan) yorumladı
Emir isminin anlamı daha güzel sağlıkla kavuşun inşallah yavrunuza tabi sizin içinize sinmesi onemli
30 Ağustos 2022 (1 puan) yorumladı
Tşkler
-Reklam-
0 oy
30 Ağustos 2022 (92 puan) cevapladı
Recep emir daha iyi canim benimkide Allahim sag saglim kucagima almayi nasip ederse 3 cu oglum olucak  10 yasindaki oglumun adi AnılNuh 5 yaşındaki oğlumun adı HalilEfe  dogacak oğlan oğlanın adinida Alperen dusunuyoruz
30 Ağustos 2022 (1 puan) yorumladı
Tşkler
0 oy
30 Ağustos 2022 (190 puan) cevapladı

Bence recep emir  daha güzel  allah bağışlasın <3

30 Ağustos 2022 (1 puan) yorumladı
Bencede :) teşekkürler

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 439 göst.
15 Mart 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nunuuhh (4 puan) sordu
0 oy
4 cevap 438 göst.
13 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde anneadayii1 (81 puan) sordu
0 oy
3 cevap 273 göst.
14 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde SERTAC CAN (3 puan) sordu
0 oy
2 cevap 300 göst.

1,512,338 soru

24,667,957 cevap

367,096 kullanıcı

...