2 isimlilerin yüzde 90 ında tek isim kullaniliyor. digeri orda süs gibi duruyor. nacizane tavsiyem iki isim konusunu bi daha düşünün
Burak Eymen nasıl
1,512,333 soru
24,667,879 cevap
367,087 kullanıcı