40+2 oldum geçen hafta çatı muayenesinde açılmam gorulmedi sancim da yok bu hafta tekrar gidicem ilk gebeliğim merak ediyorum neler olcak diye bide boğazım yaniyo vücudum kırgın grip oluyorum sanırım ne önerirsiniz doğuma da bişey kalmadı
1,512,559 soru
24,670,818 cevap
367,250 kullanıcı