0 oy
110 göst.
2 Mart 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (56 puan) sordu

40+2 oldum geçen hafta çatı muayenesinde açılmam gorulmedi sancim da yok bu hafta tekrar gidicem ilk gebeliğim merak ediyorum neler olcak diye bide boğazım yaniyo vücudum kırgın grip oluyorum sanırım ne önerirsiniz doğuma da bişey kalmadı

Gebelik haftası 40+2

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 104 göst.
2 Mart 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Veysil (56 puan) sordu
0 oy
2 cevap 258 göst.
2 Mart 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Veysil (56 puan) sordu

1,512,559 soru

24,670,818 cevap

367,250 kullanıcı

...