40+2 oldum geçen hafta çatı muayenesinde açılmam gorulmedi sancim da yok bu hafta tekrar gidicem ilk gebeliğim merak ediyorum neler olcak diye bide boğazım yaniyo vücudum kırgın grip oluyorum sanırım ne önerirsiniz doğuma da bişey kalmadı
1,512,558 soru
24,670,814 cevap
367,246 kullanıcı