0 oy
237 göst.
4 Ağustos 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (3 puan) sordu
Rahim kısmımda yürürken çok sancım var oturunca ara ara sancı giriyo ne yapmalıyım 
Gebelik haftası 37+2

2 Cevap

0 oy
4 Ağustos 2024 (9 puan) cevapladı
Aynı durumdayız 37 artı 4
-Reklam-
0 oy
4 Ağustos 2024 (696 puan) cevapladı
Normal bendede öyle artık başı Asağda ve kilo artış oliyor

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 472 göst.
0 oy
4 cevap 462 göst.
0 oy
4 cevap 333 göst.

1,512,676 soru

24,672,180 cevap

367,322 kullanıcı

...