Elimin üstü artı göğüs kısmımda lekeler oluşuyor sanki. Koyulaşıyor belli bölgeler normalmi. ?
Bende de bıyık lekesi oldu valla sinir bozucu 32 haftadayim bıyıklı gibi geziyorum
1,512,699 soru
24,672,529 cevap
367,340 kullanıcı