0 oy
388 göst.
7 Şubat 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (158 puan) sordu

Felaket belim ağrıyo neden acaba 11+1 iz yatıp kalkınca oluyo yürüyünce geçer gibi oluyo yine basliyo bundan önceki sezaryenler belden iğne ile oldu onla alakası varmi ki :(

Gebelik haftası 11+1

1 cevap

+1 oy
7 Şubat 2019 (165 puan) cevapladı

Öncekinden alakalı olabilir bide yorma kendini fazla iş yapma  çok ağrın varsa cnm Dr görün derim

-Reklam-

1,512,325 soru

24,667,746 cevap

367,080 kullanıcı

...