Benim ilkinde hep vardı sırr ve bel ağrısı. Hiçbir şey geçirmedi.. Şimdi ikinciye hamileyim yine aynı. Doğuma kadar çekeceğim sanırım.
1,512,332 soru
24,667,864 cevap
367,087 kullanıcı