0 oy
96 göst.
21 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (82 puan) sordu
Kızlar merhabalar 17+3 deyiz ve ishal oldum baya ne yapabilirim doğal bir iyileşme yöntemi varmı neler yemeliyim 
Gebelik haftası 17+3

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 291 göst.
21 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde gulsen.bzdgn (82 puan) sordu

1,512,379 soru

24,668,422 cevap

367,123 kullanıcı

...