0 oy
290 göst.
21 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (82 puan) sordu
Kızlar merhabalar 17+3 deyiz ve ishal oldum baya ne yapabilirim doğal bir iyileşme yöntemi varmı neler yemeliyim 
Gebelik haftası 17+3

2 Cevap

0 oy
21 Şubat 2024 (595 puan) cevapladı
Muz , türk kahvesine limon sık ye , kola iyi gelir ama hamilesin içme yine de .  Haşlanmış patates.  Bunlar iyi gelir . 

Yağlı şeyler yeme kayısı, çikolata gibi şeyler iyice ishal yapar bir süre uzak dur .
25 Şubat 2024 (82 puan) yorumladı
Teşekkür ederim patates azalti çok şükür
-Reklam-
0 oy
21 Şubat 2024 (1,307 puan) cevapladı
Her şeyden önce bol su tüketmelisin canım daha sonra muz şekersiz türk kahvesi haşlanmış patates tüketebilirsin  doktor bana probiyotik vermişti 10 gün suya katıp içtim ben 
25 Şubat 2024 (82 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim patates azalti çok şükür umarım yine olmaz

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 348 göst.
0 oy
5 cevap 630 göst.
4 Kasım 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Pembemavi (570 puan) sordu
0 oy
0 cevap 98 göst.
21 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde gulsen.bzdgn (82 puan) sordu

1,512,361 soru

24,668,244 cevap

367,114 kullanıcı

...