0 oy
97 göst.
14 Şubat 2024 Tüp Bebek kategorisinde (318 puan) sordu

Kızlar adet olmadığım için doktora gittim FSH im 40 olmuş o yüzden adet olamadın dedi tüp bebek yapacaz adet olunca gel dedi cyclo prognova diye ilaç yazdı 21 gün kullandım pazar bitti ilacım adet olmadım hala kasiklarim ağrıyor ama olamadım bu ilacı kullanan varmı psikolojim bozuldu artık neden gelmiyor diye yardımcı olacak varmı

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 500 göst.
0 oy
1 cevap 551 göst.
1 Mart 2023 Tüp Bebek kategorisinde Gokce2508 (19 puan) sordu
0 oy
1 cevap 1,052 göst.
11 Ağustos 2020 Hamile Kalamama kategorisinde ❤Kübraa❤ (858 puan) sordu
0 oy
3 cevap 2,909 göst.

1,512,285 soru

24,667,114 cevap

367,049 kullanıcı

...