0 oy
551 göst.
1 Mart 2023 Tüp Bebek kategorisinde (19 puan) sordu
Merhabalar tüp bebekle hamile kaldım bebeğimin kaldı durdu aldılar kontrol gittgimde doktor bu ilacı verdi 3ay kullanmamı önerdi nedir neden bunu kullniyorlar acaba bilen varmı 21,gün iç 7gun bırak dedi

1 cevap

0 oy
1 Mart 2023 (880 puan) cevapladı
Adeti hormonları düzenlemek için, Rabbim tez zamanda kucağınizi doldursun hayırlısıyla 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 500 göst.
0 oy
1 cevap 1,053 göst.
11 Ağustos 2020 Hamile Kalamama kategorisinde ❤Kübraa❤ (858 puan) sordu
0 oy
3 cevap 2,909 göst.

1,512,301 soru

24,667,400 cevap

367,063 kullanıcı

...