0 oy
191 göst.
24 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (83 puan) sordu

Merhaba ben suan 8+2 oldum. 7+4 dekalp atsıını gorduk kan tahlili istedi doktor ve birdahaki kontrolü 1 ay sonra gelmem gerektiğini söyledi sonucları hepsi normal sadece  Anti CMV IgM diye bir değer  pozitif çıkmış ( normal olmayan sonuc olarak gözüküyor yani sistemde ) nedir bilgiisi olan varmı 1 ay sonra gidicem daha erken gitmem gerekir mi 

Gebelik haftası 8+2

1 cevap

0 oy
24 Kasım 2023 (361 puan) cevapladı
İnternetten baktımda kişide kızamıkçık enfeksiyon varlığı olduğunu gösteriyomuş.Daha önce bu hastalığı geçirdiysen belki bağışıklığın var anlamında olabilir ama tam emin de olamadım.Bebeğin küçük daha ihmal yüzünden bir şey olmasın git bence doktorunla görüş
24 Kasım 2023 (83 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 561 göst.
0 oy
2 cevap 271 göst.
22 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Torbi (35 puan) sordu
0 oy
0 cevap 136 göst.

1,512,692 soru

24,672,375 cevap

367,337 kullanıcı

...