0 oy
271 göst.
22 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (35 puan) sordu
Kizlar kan hapi kullaniyorum ama yinede kan degerlerim düşük  cikiyor ne yapmam lazim öneriniz var midir 17+6 yım

2 Cevap

0 oy
22 Haziran 2024 (26 puan) cevapladı
Doktorunuza danışın o soylemeli ne yemelisiniz diye
-Reklam-
0 oy
22 Haziran 2024 (2,155 puan) cevapladı
Zuhre ana karadut ozu. Hunnap keciboynuzu ozu.
22 Haziran 2024 (35 puan) yorumladı
Keciboynuzu sakincali degil dimi
23 Haziran 2024 (2,155 puan) yorumladı
Ben kullaniyorum saglikci olarak :) 2.gebeligim 15+2

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 915 göst.
0 oy
1 cevap 215 göst.
0 oy
2 cevap 499 göst.
0 oy
1 cevap 376 göst.
2 Şubat 2022 Doğum kategorisinde benanneyim (23 puan) sordu

1,512,699 soru

24,672,529 cevap

367,340 kullanıcı

...