0 oy
242 göst.
15 Kasım 2023 Hamile Kalamama kategorisinde (249 puan) sordu
Geçen ay inofolic combi mavi kutudan kimyasal gebelik yasadim bu ay da pembesini aldim yarin basliyacam pembeyle hamile kalan varmi hangisi iyi 

1 cevap

0 oy
15 Kasım 2023 (2,155 puan) cevapladı
Ben ilk gebeligimde mavisiyle kalmistim

Simdi gene kullaniyorum 2.gebelik hazirligindayim
15 Kasım 2023 (249 puan) yorumladı
Pembesi hakkinda bilginiz varmi acaba
15 Kasım 2023 (2,155 puan) yorumladı
Mavisinde 3 madde var pembesinde 2 madde.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 356 göst.
31 Mart 2021 Hamile Kalamama kategorisinde sunshine09 (668 puan) sordu
0 oy
5 cevap 523 göst.

1,512,719 soru

24,672,901 cevap

367,367 kullanıcı

...