0 oy
355 göst.
31 Mart 2021 Hamile Kalamama kategorisinde (668 puan) sordu
Kızlar sabah akşam alıyorum bu ay klomen tedavisi gördüm ikinci kutudayım kullanıp faydasını gören var mı bu folik asidi

1 cevap

+1 oy
31 Mart 2021 misafir cevapladı
 
En İyi Cevap
Ben 3 ay kadar kullandım ama gebelik elde edemedim. Bende pcos vardı bi de. Tabi kişiden kişiye göre değişir. İnşallah sana iyi gelir. Ama ben rahim filmi çektirdim tüplerimde vs hiç bir sorun çıkmadı ama tesadüf mü bilmiyorum o ay hamile kaldım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 238 göst.
15 Kasım 2023 Hamile Kalamama kategorisinde Tubatuba33 (249 puan) sordu
0 oy
5 cevap 521 göst.

1,512,251 soru

24,666,815 cevap

367,042 kullanıcı

...