Evet bugün doktora gittik ve bebeğim doğum pozisyonunu almış haftaya Perşembe doğuma gel dedi doktorumuz. Rabbim tek avazda doğum yapmayı nasip etsin inşallah.
Insallah canim saglikla al insallah
Normal doğuma nasil gün verdiki yani
1,512,562 soru
24,670,856 cevap
367,250 kullanıcı