Evet bugün doktora gittik ve bebeğim doğum pozisyonunu almış haftaya Perşembe doğuma gel dedi doktorumuz. Rabbim tek avazda doğum yapmayı nasip etsin inşallah.
Insallah canim saglikla al insallah
Normal doğuma nasil gün verdiki yani
1,512,612 soru
24,671,293 cevap
367,276 kullanıcı