0 oy
354 göst.
8 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (424 puan) sordu
Kızlar korunmasız tek ilişki yaşadık Ella içtim ama şu an 1 hafta oldu adetime 7 gün var gebelik belirtileri şimdi olur mu nette göğüs hassasiyeti okudum sanki hassasmis gibi geliyor psikolojik mi etkilendim bilemiyorum 
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
8 Ekim 2023 (4,693 puan) cevapladı
Kişiden kişiye farklılık gösterebilir ama gebelik belirtileri için çok erken. Dediğiniz gibi muhtemelen psikolojiktir. 
8 Ekim 2023 (424 puan) yorumladı
Ayy inşallah Rabbim isteyenlere nasip etsin
8 Ekim 2023 (4,693 puan) yorumladı
Aminnn :)
-Reklam-
0 oy
8 Ekim 2023 (528 puan) cevapladı
Ella içtiysen korkma gebelik olmaz adet olursun bi kaç güne
8 Ekim 2023 (424 puan) yorumladı
İnşallah canım

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 611 göst.
0 oy
3 cevap 433 göst.
0 oy
0 cevap 155 göst.
15 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Eylul canan (262 puan) sordu

1,512,350 soru

24,667,993 cevap

367,103 kullanıcı

...