0 oy
155 göst.
15 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (262 puan) sordu
Mrb kızlar 8+4 haftalık hamileyim özel hastaneye gittim dün kese gelişmiş ama bebek gelişmemiş dedi sonra eğitim araştırma hastanesine gittim ultrasona falan bakti bebek var dedi ana kalp atışı yok kürtaj olacaktım doktor Bi hafta sonra gel kalp atışı yoksa kürtaj dedi özel hastane de bana bebek bozulmuş dedi ama buda bebek var kalp atışı yok dedi çok üzülüyorum hiç böyle beklemiyordum 
Gebelik haftası 8+4
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 611 göst.
0 oy
3 cevap 433 göst.
0 oy
2 cevap 355 göst.
8 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Eda nur (424 puan) sordu

1,512,350 soru

24,668,064 cevap

367,107 kullanıcı

...