0 oy
431 göst.
20 Ocak 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (13 puan) sordu

cKızlar 14+4 haftalık gebelik geceden başlayan bacak ağrısı var. Kasigimda sürekli kramp ve ayakta durmakta zorluk çekiyorum. Bu normal mi bu haftalar da.

3 Cevap

0 oy
20 Ocak 2019 (875 puan) cevapladı

Canım bende 14+2 haftalığım bende de rahim ağrısı bel ağrısı bacağıma kramp fln giriyor bide benim ikinci olduğu için deneyimliyim yami normal bunlar endişelenme 

20 Ocak 2019 (13 puan) yorumladı
Çok tsk ederim bir an endişeye kapıldım
20 Ocak 2019 (875 puan) yorumladı
Önemli değil canım geçmiş olsun
-Reklam-
0 oy
20 Ocak 2019 (1,898 puan) cevapladı

Normal cunlu rahmin buyuyor ve bedenin buna uyum saglamaya calisiyor

0 oy
20 Ocak 2019 (258 puan) cevapladı

13 haftalık hamileyim bel baş ve bacak ağrım var  Dayanamadığım zaman parol kullanıyorum. Bi de iki dizimin  arasına küçük yastık koyup yan yatıyorum bayağı rahat ettim. İlk önce çok araştırdım normalmiş ağrılar 

20 Ocak 2019 (13 puan) yorumladı
Yastığı bende kullanıyorum evet rahatlatıyor biraz

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 369 göst.
0 oy
0 cevap 140 göst.
1 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde L1997 (420 puan) sordu
0 oy
4 cevap 228 göst.
3 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 10091997.nesli (11 puan) sordu
0 oy
1 cevap 281 göst.

1,512,815 soru

24,674,140 cevap

367,435 kullanıcı

...