0 oy
139 göst.
1 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (420 puan) sordu
Kızlar 37 haftalık oldum ve bu gün üç kez şiddətli bir kramp girdi sol kasigima bir iki dakika süruyo sonra geciyo ama ağrıdan kimildayamiyorum neden acaba bu durumu bu haftalarda yaşayan varmı normalmi 
Gebelik haftası 37

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 162 göst.
0 oy
1 cevap 368 göst.
0 oy
4 cevap 228 göst.
3 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 10091997.nesli (11 puan) sordu

1,512,374 soru

24,668,351 cevap

367,122 kullanıcı

...