3 aya kadar yüz üstü de yattım canım ama bişey olmuyo diyemem göbeğim çıkmamıştı o zamanlar ahh o zamanlar çok özledim doktoruna danis bence göbeği çıkınca bile yatan var ama ne kadar doğru
1,512,175 soru
24,665,913 cevap
366,975 kullanıcı