3 aya kadar yüz üstü de yattım canım ama bişey olmuyo diyemem göbeğim çıkmamıştı o zamanlar ahh o zamanlar çok özledim doktoruna danis bence göbeği çıkınca bile yatan var ama ne kadar doğru
1,512,337 soru
24,667,949 cevap
367,096 kullanıcı