0 oy
213 göst.
17 Mayıs 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (186 puan) sordu
Kendimi çok sis hissediyorum. Ellerim ayaklarım ağrıyor.  Elimi yumruk yapamıyorum.  Şimdiden böyle olması normal mi benim gibi olan var mi
Gebelik haftası 34 4

2 Cevap

0 oy
17 Mayıs 2023 (471 puan) cevapladı
Zamanı artık canım şimdiden derken 34 haftalık olmuşsun daha ne zaman olcak ki tuzlu yeme bol su iç doğuma kadar ödem kilo fazlalığı da yapyor malesef bende 34+3 benimde 1 haftadır ellerim şişiyor bugün alyansimi dahi takamadım ayaklarımda aynı şekilde 
17 Mayıs 2023 (186 puan) yorumladı
Öyle yapmaya çalışıyorum ama birden ödem olunca bir de nerden bakarsak 4 hafta var . Tedirgin oldum
-Reklam-
0 oy
17 Mayıs 2023 (75 puan) cevapladı
Evet 34 de yarın giriyorum bel ağrısı sancida oluyor 3 keredir belim çok ağrıyor ellerim ayaklarım arada agriyoror RABBİM saglilka kucağımıza almayı nasip etsin inşallah su bel ağrısı yokmu hiç biyerde rahat edemiyorum
17 Mayıs 2023 (186 puan) yorumladı
Bende öyleyim ya nasil olacak bilemedim daha çok da var

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 836 göst.
27 Nisan 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gülserenin annesi (179 puan) sordu
0 oy
5 cevap 289 göst.
23 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gizemaaa (22 puan) sordu
0 oy
1 cevap 154 göst.
6 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ozg-e lhn (419 puan) sordu

1,512,299 soru

24,667,381 cevap

367,061 kullanıcı

...