0 oy
154 göst.
6 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (419 puan) sordu
Merhaba anneler ilk bebegimi ağustosta dogum yaptim cok fazla ödemim vardı bu bebegimin doğumu da kış ayına denk geliyor sizce kışın da odemim çok olurmu 
Gebelik haftası 10+3

1 cevap

0 oy
6 Ağustos 2023 (14,028 puan) cevapladı
Olan da duydum olmayan da
-Reklam-

İlgili sorular


1,512,308 soru

24,667,552 cevap

367,070 kullanıcı

...