–2 oy
406 göst.
13 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (125 puan) sordu

Merhaba güzel anneler bebeklerin cinsiyeti hakkında birşey sormak istiyorum.

 Kız bebekler sol tarafta erkek bebekler sağda olur derler.
 Sizin bebişer hangi tarafta ve cinsiyeti nedir.
    Benim ilk bebiş kızdı hep soldaydı bu bebişim de net olarak söylemesede doktorlar kız dedi ama hep sağ tarafımda
Kapatılma nedeni: Hurafeleriniz için sohbet bölümünü kullanınız.

5 Cevap

0 oy
13 Nisan 2023 (55 puan) cevapladı
Bnmki de sağda ama kız. 17 haftalık. Komşunun kide sağda onunkide erkek 
-Reklam-
0 oy
13 Nisan 2023 (1 puan) cevapladı
Bebeğim solda ama erkek. Bunun sağda veya solda olmasıyla alakası yok bence 
0 oy
13 Nisan 2023 (662 puan) cevapladı
Canım benim kızımda oğlumda sol tarafimda sadece kızım kasıklarımda solumdaydi oğlum ise sol üst tarafta yada ortada da yani bunun solu sağı cinsiyetle alakası yok Allah hayırlısını versin 
0 oy
13 Nisan 2023 (952 puan) cevapladı
Benim bebeğim her yerde geziyor :) kızım olacak 
0 oy
13 Nisan 2023 (9 puan) cevapladı
Oğlum soldaydi kızımda sağda duruyor şuan sanırım cinsiyetle alakası yok 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 591 göst.
0 oy
4 cevap 212 göst.
0 oy
6 cevap 747 göst.
24 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Meva Mehmet (153 puan) sordu

1,512,724 soru

24,672,950 cevap

367,373 kullanıcı

...