Aşerme dim cnm ama inş yememişsindir
Bende aşerdim ve yedim de
kan degerlerine baktirmis miydin canim hic . dusuk olunca bu tur seyler aseriyormussun
közde pişen bişey ye onla tatmin et kendini ama direk yeme sakın vücuttaki bi eksiklik kendini böyle gösteriyo doktorunla konuşmalısın
1,512,759 soru
24,673,425 cevap
367,405 kullanıcı