Aşerme dim cnm ama inş yememişsindir
Bende aşerdim ve yedim de
kan degerlerine baktirmis miydin canim hic . dusuk olunca bu tur seyler aseriyormussun
közde pişen bişey ye onla tatmin et kendini ama direk yeme sakın vücuttaki bi eksiklik kendini böyle gösteriyo doktorunla konuşmalısın
1,512,748 soru
24,673,328 cevap
367,394 kullanıcı