0 oy
241 göst.
11 Mart 2023 Tüp Bebek kategorisinde (212 puan) sordu
Merhaba kızlar ben 19+6 hamileyim 2 önce bebeğin hareketleri çok güzel hissediyordum ama 2 gündür hissetmiyorum bide ilk gebeliğim normalmı acaba
Gebelik haftası 19
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
11 Mart 2023 (1,104 puan) cevapladı
Bu haftalarda nadir hissetmen normal çikolata yiyip uzan bide öyle bak ama bu haftalarda düzenli olmaması normal 
11 Mart 2023 (212 puan) yorumladı
Çok teşekkürler canım çok korkuyordum içimi ferahlatin biraz peki kaçıncı haftada düzenli olur
11 Mart 2023 (1,104 puan) yorumladı
23 24 den sonra düzene giriyor artık merak etme :)
11 Mart 2023 (212 puan) yorumladı
Çok teşekkürler canım içimi ferahlatin inşallah sağ salim kucağımıza alırız bebeklerimizi
11 Mart 2023 (1,104 puan) yorumladı
Amin canım inşallah :)
-Reklam-
0 oy
11 Mart 2023 (31 puan) cevapladı
Ben 20 /4 günlük oldum hala hissetmiyorum canim normal bence en azından azcikda olsa hissetmissin
11 Mart 2023 (212 puan) yorumladı
Sen hiç mi hisetmedin peki

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 336 göst.
4 Nisan 2023 Tüp Bebek kategorisinde A&_ (212 puan) sordu
0 oy
0 cevap 165 göst.
3 Nisan 2023 Tüp Bebek kategorisinde A&_ (212 puan) sordu
0 oy
0 cevap 153 göst.
29 Mart 2023 Tüp Bebek kategorisinde A&_ (212 puan) sordu
0 oy
2 cevap 246 göst.
27 Mart 2023 Tüp Bebek kategorisinde A&_ (212 puan) sordu

1,512,340 soru

24,667,966 cevap

367,100 kullanıcı

...