0 oy
152 göst.
29 Mart 2023 Tüp Bebek kategorisinde (212 puan) sordu
Kızlar merhaba gebeliğim 22 hafta oldu belim çok ağrıyor acaba normaldir kızlar çok merak ediyorum ilk gebeliğim 
Gebelik haftası 22
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 336 göst.
4 Nisan 2023 Tüp Bebek kategorisinde A&_ (212 puan) sordu
0 oy
0 cevap 165 göst.
3 Nisan 2023 Tüp Bebek kategorisinde A&_ (212 puan) sordu
0 oy
2 cevap 246 göst.
27 Mart 2023 Tüp Bebek kategorisinde A&_ (212 puan) sordu
–1 oy
5 cevap 382 göst.
22 Mart 2023 Tüp Bebek kategorisinde A&_ (212 puan) sordu

1,512,336 soru

24,667,943 cevap

367,096 kullanıcı

...