Kızlar merhaba ben 3 test yaptım iki normal test biri erken normal testlerde anında ikinci çizgi çoktı baya silik şekilde ki adetime var daha erken gebelikte bişey çıkmadı yaşayan oldu mu böyle bişey
1,512,225 soru
24,666,450 cevap
367,010 kullanıcı