Kızlar merhaba ben 3 test yaptım iki normal test biri erken normal testlerde anında ikinci çizgi çoktı baya silik şekilde ki adetime var daha erken gebelikte bişey çıkmadı yaşayan oldu mu böyle bişey
1,512,206 soru
24,666,284 cevap
366,994 kullanıcı