0 oy
157 göst.
5 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (14 puan) sordu
Kızlar iyi geceler 10+6 hamileyim ama çok kötü usutmusum kemiklerim çok ağrıyor boğazım şişmiş baş ağrısı herşey var ama çok şükür ateşim yok ilaçta içemiyorum ama dayanilmayacak kadar ağrılarım var sizce acile gitmeli miyim
Gebelik haftası 10+6

1 cevap

0 oy
5 Aralık 2022 (298 puan) cevapladı
Bence gidin. En azından serum yer biraz toparlanırsınız
5 Aralık 2022 (14 puan) yorumladı
Serumun bebeğe bı etkisi olur mu bebek için korkuyorum yoksa hemen gidicem
6 Aralık 2022 (298 puan) yorumladı
İshal istifra olmuştu. 8 aylıkken. Acildeki doktora hamileyim dedim yine taktı. Zararlı olsa takmazdı diye düşünüyorum.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 164 göst.
0 oy
0 cevap 104 göst.
0 oy
1 cevap 185 göst.

1,512,470 soru

24,669,532 cevap

367,182 kullanıcı

...