0 oy
184 göst.
7 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (74 puan) sordu
29 haftalık gebeyim 3-4 gündür boğazlarım şişti yutkunurken falan zorlanıyodum burnum akmaya başladı bugün de artık pırıltılı öksürük başladı ilaç da kullanamıyorum ne yapsam iyi gelir acaba ? 
Gebelik haftası 29

1 cevap

0 oy
7 Haziran 2024 (715 puan) cevapladı
Bence çok gecikmeden biran önce göğüs hastalıkları uzmanına görünün ben 26. haftada çok kötü hasta oldum öksürük ateş hepsi vardı kadın doğum beni 1 gece hastanede yatırdı enfeksiyon uzmanı gördü bir sürü ilaç serum kullandım ama işe yaramadı. 28 haftalıkken tekrar aynı olunca kadın doğum uzmanı beni göğüs hastalıkları uzmanına gönderdi. Doktora hamile olduğumu söyledim ona göre ilaçlar başladı bana inan 2 günde ne öksürük ne bir şey hiçbir şeyim kalmadı. Şimdi 35+3 haftalık hamileyim bence sizde bir göğüs hastalıkları uzmanına muayene olun.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 394 göst.
0 oy
7 cevap 927 göst.
3 Kasım 2020 Hamile Kalamama kategorisinde ilk-gebelik.0 (131 puan) sordu
0 oy
3 cevap 488 göst.

1,512,482 soru

24,669,797 cevap

367,193 kullanıcı

...