Ben de 39 haftalığım.Aynısı bende de oluyor.Nst de çıkmıyor sancı.Beklemedeyiz bakalım.Hayırla gelsin bebislerimiz inşallah
1,512,220 soru
24,666,364 cevap
367,002 kullanıcı