Ben de 39 haftalığım.Aynısı bende de oluyor.Nst de çıkmıyor sancı.Beklemedeyiz bakalım.Hayırla gelsin bebislerimiz inşallah
1,512,202 soru
24,666,230 cevap
366,990 kullanıcı