0 oy
264 göst.
24 Kasım 2022 Doğum kategorisinde (461 puan) sordu
İkili test ne zaman yapılıyor? Özelde mi daha iyi sonuç ? Devlettemi ? Hangisinde yaptırmaliyim

3 Cevap

+1 oy
24 Kasım 2022 (3,342 puan) cevapladı
Ikiside ayni ama yaptirmamak daha iyi bence :)
24 Kasım 2022 (461 puan) yorumladı
Neden ki
24 Kasım 2022 (3,342 puan) yorumladı
Valla burdada oku canim 2li icin baslik acanlari. Herkeste bi sikinti. Genelde sikintili cikiyo ve asli yok.
24 Kasım 2022 (461 puan) yorumladı
Doğru diyorsunuz
24 Kasım 2022 (3,342 puan) yorumladı
Yani eger diyosanki down sendromlu olsada aldirmam hic ysptirip kafani karistirma derim
-Reklam-
0 oy
24 Kasım 2022 (106 puan) cevapladı
İkisi de aynı. Önemli olan siz yaptırmak istiyor musunuz ? Ben yaptırmadım ama kardeşim bir çocuğunu özelde diğerini devlette yaptırdı. 
0 oy
24 Kasım 2022 (94 puan) cevapladı
Bizim devlet hastanesi kanı özel hastaneye yolluyordu verdikleri kağıttan anladım. 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 338 göst.
0 oy
5 cevap 525 göst.
0 oy
1 cevap 205 göst.
0 oy
2 cevap 480 göst.

1,512,701 soru

24,672,702 cevap

367,354 kullanıcı

...