0 oy
204 göst.
22 Ocak 2024 Doğum kategorisinde (53 puan) sordu
Bir özelde yap doğumu diyorlar bir özelde diyorlar hangisi iyi mantıklı ya hastane 20 bin 1 gece yatacaksin diyorlar ADANA ŞEHİR HASTANESİNDE Mİ ALGOMETTE Mİ İYİ OLUR YARDİM EDİN

1 cevap

0 oy
22 Ocak 2024 misafir cevapladı
Ben devlette yaptım hiçbir sorun yaşamadım çokta memnun kaldım ebeler doktor doğum anı ve 1 gece yatış yaptım. Ablam ilk doğumunu sezeryan olarak özelde yaptı çok pişman oldu. İkinci doğumunu devlette yaptı yine sezeryan çok memnun kaldı. Aslında doktor ve ebeler önemli hangi hastanede yaptığın değil.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 525 göst.
0 oy
10 cevap 1,062 göst.
22 Kasım 2022 Doğum kategorisinde Serap guzel (610 puan) sordu
0 oy
6 cevap 1,052 göst.

1,512,703 soru

24,672,774 cevap

367,359 kullanıcı

...