0 oy
357 göst.
15 Eylül 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (750 puan) sordu
Arkadaşlar merhaba doğum yaptım yapali durmadan mastit oluyorum şimdi yine mastit durumdayım sütü nasıl kesebilirim dostinex diye öneriler oldu mastitken kullanılabilir mi ne yapmam lazım acıya ağrıya yanmaya dayanamıyorum tükendim.

3 Cevap

0 oy
15 Eylül 2022 (231 puan) cevapladı
Bebeğiniz kaç aylık 
-Reklam-
0 oy
15 Eylül 2022 (1,008 puan) cevapladı
Sen bensin ah canım mastit geçmeden kesilemiyor maalesef benim bebegım 8 ay olacak hala çekiyorum birben anlarım aylarca antibiyotik tedavisi oldum mememden artik iltihap akıyor bana bir şey yapmadılar yoruldum gerçekten sen sık emzir sütün tazyikli mi masaj yap gögsüne 
0 oy
15 Eylül 2022 (1,335 puan) cevapladı
Bi pompa al bebek emsede emmese de sütünü sağ sürekli göğsünü boşaltırsan mastit olmazsın diye biliyorum 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 522 göst.
29 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Canparem (107 puan) sordu
0 oy
2 cevap 139 göst.
0 oy
1 cevap 298 göst.
0 oy
0 cevap 111 göst.

1,512,468 soru

24,669,514 cevap

367,180 kullanıcı

...